Adepti

 

Adepti si za magii kupují schopnosti. Za každých 20 bodů dobré karmy dostávají (resp. si mohou koupit) 1 bod na nákup dalších schopností (konečně se i adepti mohou vyvíjet).

Nové nebo pozměněné adeptí schopnosti:

  • Vyhoněný atribut Attribute Boost
    Cena: 0.25 za úroveň
    Usměrní vnitřní sílu na momentální zvýšení fyzického atributu (jednotlivé atributy vyžadují zvlášť kupované verze této schopnosti). K vyhonění je třeba test Magie proti CČ=1/2 nevyhoněného atributu (zaokrouhluj nahoru). Počet úspěchů je počet bojových kol, po která je atribut vyhoněný. 0 úspěchů znamená nic. Atribut se zvýší o úroveň schopnosti. Atribut není možné zvýšit nad 2x(úplné rasové maximum). Po odeznění se háže na odliv Vůle proti CČ=1/2 vyhoněného atributu a kód poškození se určí z tabulky.

Vyhoněný atribut je

Kód poškození

menší nebo rovno než rasové maximum

L

menší nebo rovno než úplné rasové maximum

M

menší nebo rovno než 2x úplné rasové maximum

V

  • Vyhonění atributu není kompatibilní s kybáčem, ani s kouzly, ale lze ho použít spolu se schopností Zlepšený atribut.
  • Ovládání těla Body Control
    Cena: 0.25 za úroveň
    Přidává kostky proti toxinům, nemocem.
  • Bojový smysl Combat Sense
    Cena: viz tabulka
    Přidává bojové rezervy a umožňuje použít bojové rezervy pro test reakce.

Úrověň

Cena

Bojové rezervy

Rezervy pro test reakce

1

1

1

1/4

2

2

2

1/2

3

3

3

všechny

  • Rozšířené vnímání Enhanced Perception
    Cena: 0.5 za úroveň
    Tato schopnost zbystřuje smysly tj. přidává kostky ke všem hodům na vnímání včetně astrálního. Maximálně však do hodnocení inteligence nebo magie (podle toho, co je nižší).
  • Zlepšená schopnost Improved Ability
    Cena: viz tabulka
    Přidává kostky k aktivním dovednostem. Při obcházení je možné použít jen 1/2 rezerv (zaokrouhli dolů). Nemůžeš použít víc kostek, než je tvoje magie nebo dovednost podle toho, co je nižší.

Dovednosti

Cena za kostku

Fyzické (plavání, šplhání, plížení, potápění atd.)

0.25

Bojové (sečné zbraně, implantáty, pistole, prostě všechno)

0.5

  • Vylepšený fyzický atribut Improved Physical Attribute
    Cena: 0.5 za úroveň
    Každá úroveň zvedá atribut (tělo, síla nebo rychlost) o 1. Při pozdějším zvyšování atributu za karmu se počítá celková hodnota atributu včetně magického vylepšení. Zvyšování rychlosti se obvyklým způsobem projevuje i na reakci. Tato schopnost dovoluje zvýšit atribut nad úplné rasové maximum, ale každý bod nad tento limit stojí dvojnásobek ceny (tj. 1 bod za úroveň).
  • Zrychlené reflexy Improved Reflexes
    Cena: viz. tabulka

Úroveň

Cena

1

2

2

3

3

5

  • Přidávají +2 na reakci a +1k6 na inišu. Maximální hodnocení je 3 a nelze to kombinovat s kouzly ani s kybáčem.
  • Zlepšené smysly Improved Sense
    Cena: 0.25 za zlepšení
    Navíc tu jsou smysl pro orientaci, čich loveckého psa, chuť, ochrana proti oslnění a proti ohluchnutí, zvukový filtr.
  • Odolnost proti magii Magic Resistance
    Cena: 1 za úroveň
    Přidává kostku, pomáhá i při boji s magickými tvory.
  • Kryj střelu Missile Parry
    Cena: 1
    Chytání šípů, shurikenů, vrhacích nožů a všech relativně pomalu se pohybujících střel a la ninja (zajímalo by mě, jestli to takovej ninja umí i s granáty). Test reakce proti CČ=10-cč za vzdálenost (10-8=2 za dlouhou vzdálenost, 10-4=6 za krátkou). Na úspěšné vykrytí potřebuje mít více úspěchů než útočník.
  • Mystické brnění Mystic Armor
    Cena: 0.5 za úroveň
    Přidává hodnocení k protinárazovému pancíři (použitelné i v astrálu).
  • Rychlé hojení Rapid Healing
    Cena: 0.5 za úroveň
    Přidává kostku k hodu na léčení.
  • Hibernace Suspended State
    Cena: 1
    Viz kouzlo. Test Vůle proti CČ=4 (plus modifikátory za zranění). Pokud adept utrpí smrtelné zranění a upadne do bezvědomí, schopnost se aktivuje sama.