Adepti
Adepti si za magii kupují schopnosti. Za každých 20 bodů dobré karmy dostávají (resp. si mohou koupit) 1 bod na nákup dalších schopností (konečně se i adepti mohou vyvíjet).
Nové nebo pozměněné adeptí schopnosti:
-
Vyhoněný atribut Attribute Boost
Cena: 0.25 za úroveň
Usměrní vnitřní sílu na momentální zvýšení fyzického atributu (jednotlivé atributy vyžadují zvlášť kupované verze této schopnosti). K vyhonění je třeba test Magie proti CČ=1/2 nevyhoněného atributu (zaokrouhluj nahoru). Počet úspěchů je počet bojových kol, po která je atribut vyhoněný. 0 úspěchů znamená nic. Atribut se zvýší o úroveň schopnosti. Atribut není možné zvýšit nad 2x(úplné rasové maximum). Po odeznění se háže na odliv Vůle proti CČ=1/2 vyhoněného atributu a kód poškození se určí z tabulky.
Vyhoněný atribut je |
Kód poškození |
menší nebo rovno než rasové maximum |
L |
menší nebo rovno než úplné rasové maximum |
M |
menší nebo rovno než 2x úplné rasové maximum |
V |
- Vyhonění atributu není kompatibilní s kybáčem, ani s kouzly, ale lze ho použít spolu se schopností Zlepšený atribut.
-
Ovládání těla Body Control
Cena: 0.25 za úroveň
Přidává kostky proti toxinům, nemocem. -
Bojový smysl Combat Sense
Cena: viz tabulka
Přidává bojové rezervy a umožňuje použít bojové rezervy pro test reakce.
Úrověň |
Cena |
Bojové rezervy |
Rezervy pro test reakce |
1 |
1 |
1 |
1/4 |
2 |
2 |
2 |
1/2 |
3 |
3 |
3 |
všechny |
-
Rozšířené vnímání Enhanced Perception
Cena: 0.5 za úroveň
Tato schopnost zbystřuje smysly tj. přidává kostky ke všem hodům na vnímání včetně astrálního. Maximálně však do hodnocení inteligence nebo magie (podle toho, co je nižší). -
Zlepšená schopnost Improved Ability
Cena: viz tabulka
Přidává kostky k aktivním dovednostem. Při obcházení je možné použít jen 1/2 rezerv (zaokrouhli dolů). Nemůžeš použít víc kostek, než je tvoje magie nebo dovednost podle toho, co je nižší.
Dovednosti |
Cena za kostku |
Fyzické (plavání, šplhání, plížení, potápění atd.) |
0.25 |
Bojové (sečné zbraně, implantáty, pistole, prostě všechno) |
0.5 |
-
Vylepšený fyzický atribut Improved Physical Attribute
Cena: 0.5 za úroveň
Každá úroveň zvedá atribut (tělo, síla nebo rychlost) o 1. Při pozdějším zvyšování atributu za karmu se počítá celková hodnota atributu včetně magického vylepšení. Zvyšování rychlosti se obvyklým způsobem projevuje i na reakci. Tato schopnost dovoluje zvýšit atribut nad úplné rasové maximum, ale každý bod nad tento limit stojí dvojnásobek ceny (tj. 1 bod za úroveň). -
Zrychlené reflexy Improved Reflexes
Cena: viz. tabulka
Úroveň |
Cena |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
5 |
- Přidávají +2 na reakci a +1k6 na inišu. Maximální hodnocení je 3 a nelze to kombinovat s kouzly ani s kybáčem.
-
Zlepšené smysly Improved Sense
Cena: 0.25 za zlepšení
Navíc tu jsou smysl pro orientaci, čich loveckého psa, chuť, ochrana proti oslnění a proti ohluchnutí, zvukový filtr. -
Odolnost proti magii Magic Resistance
Cena: 1 za úroveň
Přidává kostku, pomáhá i při boji s magickými tvory. -
Kryj střelu Missile Parry
Cena: 1
Chytání šípů, shurikenů, vrhacích nožů a všech relativně pomalu se pohybujících střel a la ninja (zajímalo by mě, jestli to takovej ninja umí i s granáty). Test reakce proti CČ=10-cč za vzdálenost (10-8=2 za dlouhou vzdálenost, 10-4=6 za krátkou). Na úspěšné vykrytí potřebuje mít více úspěchů než útočník. -
Mystické brnění Mystic Armor
Cena: 0.5 za úroveň
Přidává hodnocení k protinárazovému pancíři (použitelné i v astrálu). -
Rychlé hojení Rapid Healing
Cena: 0.5 za úroveň
Přidává kostku k hodu na léčení. -
Hibernace Suspended State
Cena: 1
Viz kouzlo. Test Vůle proti CČ=4 (plus modifikátory za zranění). Pokud adept utrpí smrtelné zranění a upadne do bezvědomí, schopnost se aktivuje sama.